بیانیه توافق سطح خدمت تارنمای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران
مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران به آگاهی عزیزان می رسد:
۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی (در قالب میز خدمت) از طریق مراجعه به بخش
خدمات مراجعین ، انتقادات و پیشنهادات و پرسش و پاسخ و یا بخش ارتباط با
ما را به صورت تمام و قت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، دارا می باشد.
۲-
حوزه پاسخگویی میز خدمت - برای برقراری ارتباط با وزیر به قسمت ارتباط
مستقیم با مدیر کل ، و برای برقراری ارتباط سایر حوزه ها به بخش ارتباط با
ما مراجعه فرمایید.
۳- به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده به متقاضی اعلام گردد .
4
- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام
وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد . در صورت بروز هر گونه اشکال و نقض
فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.